Cercador

COMUNICATS

dilluns, 20 de juny del 2011

SORTIDA MIRAVET I PINELL DE BRAI

El passat dia 12 de juny es va realitzar la sortida, que cada any s’organitza des de l’APA, i que aquesta vegada ens ha dut a explorar els racons més amagats del Castell de Miravet i a conèixer la historia de la Catedral del Vi de Catalunya, la Cooperativa de Pinell de Brai.

9:30H Sortida cap a Miravet. L’autobús ens va deixar a l’entrada de la població i des de allí es va iniciar l’excursió a peu cap al Castell, que, tot i la calor que vam patir, va ser molt gratificant ja que vam poder gaudir de la vegetació i d’uns paratges meravellosos.

Una vegada es va arribar al Castell tota la canalla, acompanyada unes quantes mares i la guia, van iniciar la ruta del Templer Perdut. Una forma ven divertida de conèixer la història del castell tot participant en una sèrie de jocs : disfressar-se de templers, canviar-se el nom per un de l’època, ser ordenats templers,..... i fins i tot tirar amb arc. Tots van passar-ho d’allò més bé.

D’altra banda, tots el adults amb l’ajuda del guia també van conèixer, d’una forma no tant divertida però també molt interessant, la història del Castell de Miravet.

Després de la visita vam tornar a baixar al poble de Miravet i vam poder visitar la fira de la Cirera.

Seguidament l’excursió va continuar direcció Pinell de Brai, on havent dinat, van iniciar la visita del Celler Cooperatiu. Cal dir que vam poder gaudir, jo diria que de forma privilegiada, de l'extraordinària arquitectura de l’edifici, doncs ens van obrir les portes de la cooperativa abans que a la resta de públic i així, acompanyats de la nostra guia, vam admirar la seva bellesa així com la de tota l’artesania que en aquell moment s’hi trobava exposada. En acabar vam realitzar algunes cates de vi i, ja per lliure, tothom va poder visitar la fira d’artesania que aquell cap de setmana es celebrava a la mateixa població.

Us esperem a tots a la propera.Bones vacances i fins el curs que bé.